EĞİTİM DETAYLARI

Satış-Pazarlama, Reklam, Müşteri İlişkileri ve İmaj Yönetimi

Erken Kayıt İndirimini Kaçırma, Hemen Başvur !

Formu doldurun, eğitim danışmanlarımız sizi arasın.


Satış-Pazarlama, Reklam, Müşteri İlişkileri ve İmaj Yönetimi

CampusPlus’da İnteraktif (Yüz yüze) Eğitim

Süre: 8 Mayıs Başlangıç / Eğitim Süresi: 16 Saat

Eğitmen: Prof. Dr. Bekir Parlak

Eğitimin Amacı
Bu eğitim, katılımcılara 21. Yüzyılın bu ilk çeyreği bitmeye yaklaşmışken, satış, pazarlama, reklam, müşteri ilişkileri ve imaj yönetimi ve politikaları üzerine güncel ve kompakt bilgiler vererek, yeni piyasa düzeninde etkili olmalarını desteklemeyi amaçlamaktadır. Günümüzde satış, pazarlama, reklam, müşteri ilişkileri ve imaj konuları olağanüstü bir gelişim ve değişim sürecinden geçmektedir. Bu hızlı devinimde oluşan koşulların farkına varabilmeyi ve değişim yönetebilmeyi başarmak, bunun için hazırlıklı olmayı ve yeni bilgilerle donanmayı gerektirmektedir. Eğitimimiz sonunda, bu yeni bilgilerin, ulusal ve uluslar arası trendlerin ve dijital çağın gerekliliklerinin öğrenilmesi, böylelikle piyasanın zorunlu koştuğu donanımı sağlamak hedeflenmektedir. Bunu temin edebilmek için bilginin yanı sıra deneyim aktarımları, atölye çalışmaları, test ve analiz yöntemleri, sınıf içi demolar ve örneklem etütleri gibi metotlara yer verilmektedir. Bu eğitimi alan katılımcılar, işlerini yaparken elde ettikleri donanımın farkındalığını yaşamanın güven ve huzurunu hissedeceklerdir. Eğitimimiz, müşteri ilişkileri yönetiminde uzmanlık bilgileri vermeyi ve katılımcıların bu konudaki nosyonlarını ve deneyimlerini geliştirmeyi de önceliğine almaktadır.

Kimler Katılabilir
• Her ölçekteki ve her sektördeki işletmelerde satış, pazarlama, reklam, müşteri ilişkileri ve kurumsal imaj departmanlarında görev yapan veya görev alacak olan/görev almayı hedefleyen üst ve orta yöneticiler, yönetici adayları.
• İşletmelerde ve diğer kuruluşlarda bu alanlarda çalışan diğer yöneticiler (alt kademe yöneticileri, şefler, uzmanlar vb.)
• Bu alanlarda çalışan/çalışmayı planlayan profesyoneller.
• Profesyonel yönetim hizmetleri sunanlar, bu konularda danışmanlık ve eğitim çalışmaları yapanlar.
• Bunlardan bağımsız olarak bu konuya ilgi duyan ve kendini bu alanlarda geliştirip yetiştirmek isteyenler.

Eğitimin İçeriği

“Satış” Kavramını Tanımak ve “Satabilmek”
• Satış Nedir?
• Satışın Sırlarını Kavramak
• Satış Teknikleri
• Satış İçin Demolar; Kime Ne Satılır Ne Satılmaz…
• Dijital Çağda Satışın Yeni Kodları
• Satışın Gerçek İlk Adımı: Doğru Satınalma

“Pazarlama” yı Yeniden Tanımlamak, Pazarlamanın Yeni Dünyası ve Reklamlar

• Pazarlamayı Satıştan Nasıl Farklıdır?
• 21. Yüzyılda Pazarlamanın Sırları
• Pazarlamada Yeni Trendler
• E-Ticaret ve Sanal Pazarlama
• Pazarlıkta Uzlaşmacı Yöntemler
• Senaryo İle Pazarlama
• Gelin Birlikte Satalım: Atölye Çalışması
• Şimdi “Reklamlar”…

“Müşteri İlişkileri Yönetimi”

• “Müşteri” Kimdir, “Biz” Kimiz?
• İç Müşteri, Dış Müşteri
• Müşteri İlişkileri Hizmet Sunuş
• Sen Müşteri Ol Ben Satıcı Ya Da Sen Satıcı Ben Müşteri
• Müşterilerle Doğru İletişim Kurmanın İncelikleri
• Müşteri İlişkilerinde Muhteşem Bir İzlenim Bırakmanın 13 Sırrı

“İmaj Yönetimi”: Kim Kimin İmajını Yönetiyor?

• “İmaj Yönetimi”ni Anlamak
• Bireysel İmaj, Kurumsal İmaj
• İmajın Her Şeyin mi?
• Şirketlerde İmaj Yönetimi
• Kurumsal İmajın Olmazsa Olmazları
• Yeni Bir İmaj Yaratmak

“Ne olduğun elbette anlamlıdır, lakin nasıl göründüğün çoğu kez daha önemlidir”